Έργα Υποδομής

 

 

Η Ανάπλαση του Παραδοσιακού Εμπορικού Κέντρου και της Πλατείας Κέννεντυ στην Πάφο, Τμήματα Α’, Β’, Γ’ και Δ’,  περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κατεδαφίσεις, χωματουργικά, υπηρεσίες για τους οργανισμούς κοινής ωφέλειας, όπως Τηλεπικοινωνιών, ΑΗΚ, Υδατοπρομήθεια, Αποχετευτικό, εργασίες τεχνικής φύσεως για όμβρια, φωτισμό, πλακοστρώσεις, τοπιοτέχνηση/φυτεύσεις, αρδεύσεις, Προσαρμογές υφιστάμενων κατασκευών και υπηρεσιών, ασφαλτοστρώσεις,  κλπ.

Το έργο βρίσκεται στο Κέντρο της πόλης, όπου είναι σε πλήρη λειτουργία και έχει σχεδιαστεί σε Τμήματα (Α’, Β’, Γ’ και Δ’) για καλύτερο συντονισμό των εργασιών. Θα κατασκευάζονται παράλληλα, με τρόπο έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σωστή πρόσβαση οχημάτων, οχημάτων έκτακτης ανάγκης, τροφοδοσίας, πρόσβαση πεζών βάση του προτεινόμενου από το Μελετητή Σχεδίου, καθώς και της Αστυνομικού Τμήματος Τροχαίας Πάφου. 

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στόχος του έργου είναι η ενοποίηση, ανάδειξη και προβολή του δημόσιου αστικού χώρου γύρω από τον δημόσιο κήπο της Πάφου, κάτι που θα δώσει ώθηση στην αναβίωση και επαναδραστηριοποίηση του ιστορικού κέντρου, που σήμερα παρουσιάζεται υποβαθμισμένο.

Ο χώρος μεταξύ των πλατειών 28ης Οκτωβρίου και Κωστή Παλαμά αποδεσμεύεται πλήρως από το αυτοκίνητο και προσφέρεται για αποκλειστική χρήση από τον πεζό.

Οι πλατείες 28ης Οκτωβρίου και Κ. Παλαμά οργανώνονται με επίκεντρο τα δύο μνημεία που τις σηματοδοτούν, δημιουργώντας έναν ευρύτερο δημόσιο χώρο, ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις υπαίθριες δραστηριότητες και εκδηλώσεις της πόλης.

Η πλατεία Διονυσίου Σολωμού, οργανώνεται, η κίνηση του αυτοκινήτου περιορίζεται και καθορίζεται με σαφήνεια και ο χώρος αποκτά την απαραίτητη μικροκλίμακα μέσα από τις συγκεκριμένες χαράξεις και τη διείσδυση του πρασίνου μέσα στην πλατεία.

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός εστιάζει στην ανάπλαση και ανάδειξη χώρων στην συνοικία του Μουττάλου με χωρικούς μετασχηματισμούς (μορφικούς και λειτουργικούς), ώστε να ενταχθεί στον πολεοδομικό, κοινωνικό και οικονομικό ιστό της πόλης.

Η μελέτη επεμβαίνει στη διαδρομή που ξεκινά από την οδό Φελλάχογλου και καταλήγει στις σπηλιές του γκρεμού και την πλατεία. Στη διαδρομή ανήκουν η οδός Φελλάχογλου,η οδός Ναμίλ Κεμάλ, η οδός Ισμέτ Ινονού δίπλα στην κεντρική πλατεία και οι οδοί Νέας Συνοικίας και Κιαζίμ Οσμάν, οι οποίες βρίσκονται εκατέρωθεν των σπηλιών και του χώρου πρασίνου. 

Ο γενικότερος σχεδιασμός περιλαμβάνει στοιχεία αστικού εξοπλισμού, πρασίνου και δεντροφύτευσης. Τα όρια της διαδρομής θεωρούνται τα εκατέρωθεν κτιριακά μέτωπα και οι τυχόν εσοχές και διαπλατύνσεις του συνεχούς συστήματος δόμησης. Τα κυρίως υλικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι, οπλισμένο σκυρόδεμα, οξειδωμένος χάλυβας, ξύλο και πατημένο χώμα.

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σκοπός της πρότασης είναι η δημιουργία μιας ατμόσφαιρας στο χώρο όπου θα ζωντανεύουν οι μνήμες του παρελθόντος και θα επαναπροσδιορίζει τον χαρακτήρα του Χανιού και του ιστορικού κέντρου της πόλης. Το χάνι του Ιμπραήμ ως ένας χώρος πολιτισμού  αποσκοπεί μέσω της λειτουργίας και της μορφής του να γίνει ένας χώρος έμβλημα, για την πόλη της Παφού. Μια Χ(ο)άνη εμπειριών του σύγχρονου πολιτισμού, της κουλτούρας και της τέχνης.

Πέραν της ανάκλησης της ιστορικής μνήμης του Χανιού σε κάθε επισκέπτη, η μελέτη αποσκοπεί στην επίτευξη της επιχειρηματικής και οικονομικής αειφορίας του τόπου, και γενικότερα στην βελτίωση ποιότητας ζωής των πολιτών ενδυναμώνοντας έτσι και την πολιτιστική ταυτότητα της Πάφου.

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το έργο αφορά τις εργασίες ανακαίνισης και επέκτασης του πρώην κινηματοθεάτρου "Αττικόν" που βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Πάφου και τη μετατροπή του σε χώρο για καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές εκδηλώσεις μικρής κλίμακας.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν αποκατάσταση υφιστάμενου κτίσματος, κατεδαφίσεις και προσθήκες νέων τμημάτων περιλαμβανομένου και υπόγειου χώρου και συμπεριλαμβανομένων όλων των νέων εγκαταστάσεων και εξωτερικών εργασιών καθώς και σύνδεση με το γειτνιάζοντα πολυχώρο πολιτισμού "Παλιά Ηλεκτρική" με μικρής κλίμακας τροποποιήσεις επί του τελευταίου

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στόχος της πρότασης είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη του Μαρκιδείου Θεάτρου και η δημιουργία ενός δημόσιου κτηρίου τοπόσημο για την πόλη και την αναβάθμιση της περιοχής.

Η επιτυχής ανάδειξη του Μαρκιδείου δίνει την δυνατότητα οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής ανάτασης ολόκληρης της περιοχής, κυρίως με τον ορίζοντα του Πάφος 2017.

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το έργο έχει σκοπό να αναζωογονήσει την περιοχή, να την αναβαθμίσει αισθητικά και λειτουργικά, και να δημιουργήσει ένα πόλο έλξης, ένα προορισμό, για ντόπιους και ξένους.Οι προτάσεις αναβαθμίζουν τον δρόμο που περνά στα δυτικά της αγοράς, με νέα επιφάνεια δρόμου και καινούρια πεζοδρόμια. Δημιουργείται μια πορεία στο δυτικό "φρύδι" της τοπογραφίας, με πλατύ πεζόδρομο, παγκάκια, πλατφόρμα θέας και σημεία πρασίνου, τα οποία απολαμβάνουν τη θέα προς τη θάλασσα.

Η σημερινή λαχαναγορά και οι τουαλέτες θα κατεδαφιστούν. Η νέα λαχαναγορά θα καλυφθεί με μοντέρνα μεταλλικά σκέπαστρα που θα σταματούν τον ήλιο και τη βροχή, και θα περιβληθεί από τη μεριά του δρόμου με κατασκευή με ξύλινα λούβρα. Θα προσφέρει νέους πάγκους για τους φθαρτέμπορους, οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι για να δέχονται τς κάσιες με τα προϊόντα και να είναι εύκολοι στη χρήση και καθαριότητα.

Ο υπόλοιπος χώρος πλησίον του κτηρίου θα διαμορφωθεί ως πλατεία, και θα περιλαμβάνει παγκάκια, δεντροφύτευση και άλλο εξοπλισμό.Τα γραφεία του 1ου ορόφου θα μετατραπούν σε εστιατόριο, με εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους εστίασης που θα απολαμβάνουν τη θέα προς τη δύση, και θα είναι προσβάσιμο από την υφιστάμενη σκάλα, και επιπρόσθετη νέα σκάλα και ανελκυστήρα.Η μικρή πλατεία έξω από την καφετέρεια "Χόβολη" θα αναδιαμορφωθεί με πάτωμα που θα ταιριάζει με την νέα πλατεία της αγοράς, πράσινους "ζωντανούς" τοίχους, και νέο σκέπαστρο.

Το έργο δύναται να συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ανάπλαση της πλατείας μέσα από τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση της με πλήρη ανασχεδιασμό/ανακατασκευή του μικρού κυλικείου, γραφείου ταξί και του ελεύθερου ανοικτού χώρου.

Η αρχιτεκτονική προσέγγιση βασίζεται σε ένα σύγχρονο λιτό λεξιλόγιο το οποίο προσδίδει στο χώρο την σημασία της ένταξης του έργου, ως τοπόσημο, στον ευρύτερο αστικό ιστό της πόλης. Επιπρόσθετα ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του έργου προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης της πλατείας για διοργάνωση μικρών πολιτιστικών εκδηλώσεων.

 

Η ανάπλαση της συγκεκριμένης περιοχής θα αναδείξει μια εγκαταλελειμμένη σήμερα γειτονιά στη τουριστική περιοχή της Κάτω Πάφου η οποία γειτνιάζει με τις σημαντικότατες αρχαιολογικές περιοχές και θα παρουσιάζει στον επισκέπτη της Πάφου την ιστορία και παράδοση της περιοχής πριν την ραγδαία τουριστική ανάπτυξη της. Το Έργο αυτό είναι συνέχεια του Έργου σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων που υλοποιείται στην Κάτω Πάφο.

Το έργο επιδιώκει την αισθητική αναβάθμιση και ανάδειξη των ιδιαίτερων παραδοσιακών και πολιτιστικών χαρακτηριστικών της περιοχής και κατ’ επέκταση την αναβίωση μιας  περιοχής η οποία αφορά κυρίως κατοικίες αλλά και χώρους εργασίας των ψαράδων.

Συγκεκριμένα, επιδιώκεται η επίλυση των προβλημάτων αλλά και η οικονομική αναβάθμιση της, λόγω της απουσίας αναπτυξιακών παρεμβάσεων τα τελευταία χρόνια, όπως προβλήματα δομικού περιβάλλοντος, αισθητικής υποβάθμισης, οχληρίας, έλλειψης ελεύθερων χώρων, μείωσης της επιχειρηματικότητας, κ.ά.

Τα αρχιτεκτονικά σχέδια ετοιμάστηκαν από το αρχιτεκτονικό γραφείο SIMPRAXIS ARCHITECTS. Ο Δήμος Πάφου  για να διασφαλίσει την ποιότητα και παράλληλα την χαμηλότερη τιμή του έργου έχει ακολουθήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες και με βάση του περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών Νόμου με όλες τις σχετικές τροποποιήσεις του. Το κατασκευαστικό συμβόλαιο υπογράφτηκε στις 23/11/2018 με την εταιρεία Μάκης Σαββίδης & Υιοί (εργολάβοι), αφού είχε προηγηθεί η ανοικτή διαδικασία και είχε επιλεγεί με τα κριτήρια της χαμηλότερης τιμής/ κόστους .

Οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ξεκινήσει στις 18/12/2018 και αναμένεται να ολοκληρωθούν στις 18/12/2019.

 

 

 

 

 

ΜΕ TΡΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ, 197 «ΕΞΥΠΝΕΣ» ΣΤΑΣΕΙΣ

ΚΑΙ 30 ΧΩΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΦΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΣΚΗΠΟΥ

 

Ακόμη ένα έργο μείζονος σημασίας για την Πάφο και την Γεροσκήπου υλοποιείται σύντομα.

Το πρωί, ο Δήμαρχος Πάφου Φαίδωνας Φαίδωνος υπέγραψε με την ανάδοχο εταιρεία  Παναγιώτης Μιχαλίτσης Ανώνυμος Τεχνική Οικοδομική – Εργοληπτική Εμπορική και Ενεργειακή Εταιρεία με δ.τ. Λάκων Α.Τ.Ε., το συμβόλαιο για την εκτέλεση του έργου «Δημιουργία δικτύου υποδομών δημοσίων συγκοινωνιών και δημόσιας υγιεινής στην Πάφο και τη Γεροσκήπου με τη μέθοδο Μελέτη- Κατασκευή-Συντήρηση», συνολικής δαπάνης  7.613.382 ευρώ.

Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία τριών νέων σύγχρονων σταθμών λεωφορείων, έναν τερματικό στην περιοχή «Καραβέλλα», και δύο σταθμούς μετεπιβίβασης, από τους οποίους ο ένας  επί της Λεωφόρου Τάφων των Βασιλέων και ο δεύτερος  στο χώρο στάθμευσης του αρχαιολογικού πάρκου στο Λιμανάκι. Περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία και τοποθέτηση 196«έξυπνων» στάσεων λεωφορείων στην Πάφο και τη Γεροσκήπου, καθώς και τη δημιουργία 30 σύγχρονων  χώρων δημόσιας υγιεινής. Οι κατασκευαστικές εργασίες θα ολοκληρωθούν εντός 18 μηνών, ενώ η  συντήρηση του έργου από την ανάδοχο εταιρεία θα είναι διάρκειας 5 χρόνων.

Μιλώντας στην τελετή  υπογραφής του συμβολαίου, ο Δήμαρχος Πάφου Φαίδωνας Φαίδωνος τόνισε ότι η λύση που δίνεται με το έργο αυτό θα είναι ολιστική και πλήρης και πρόσθεσε ότι επιθυμία της Τοπικής Αρχής είναι να λειτουργήσει ως παράδειγμα και για τις υπόλοιπες πόλεις της Κύπρου. Η Πάφος, σημείωσε ο κ. Φαίδωνος, περνά από την εποχή της κωμόπολης στην εποχή  της σύγχρονης πόλης και  υπογράμμισε ότι στο πλαίσιο αυτό χρειάζεται την κρίσιμη μάζα πληθυσμού και το απαιτούμενο μέγεθος για να μπορέσουν να αποδώσουν τα μεγάλα έργα αστικής υποδομής που ήδη εκτελέστηκαν. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τοπικιστικά αλλά με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών, επισήμανε ο Δήμαρχος Πάφου.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας Παναγιώτη Μιχαλίτσης διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία του θα εκτελέσει το έργο με επάρκεια και επαγγελματισμό εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων.

Στο πλαίσιο της τελετής, έγινε παρουσίαση του έργου από τον Δημοτικό Μηχανικό Πάφου Νεόφυτο Ζαβρίδη, ενώ χαιρετισμό απέστειλε ο Διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων Έργων Σωκράτης Ζαπίτης. Παρέστησαν ο Δήμαρχος Γεροσκήπου Μιχάλης Παυλίδης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι εμπλεκομένων κρατικών Υπηρεσιών, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί των Δήμων Πάφου και Γεροσκήπου.

 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε.

ΕΠΑΝΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΠΑΦΟΥ

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ «ΕΞΥΠΝΕΣ» ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

 

 Με την επαναλειτουργία των εργοταξίων, άρχισαν σήμερα και πάλι οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης επί της Λεωφόρου Τάφων των Βασιλέων, με τις οποίες σηματοδοτείται  η έναρξη υλοποίησης του έργου  «Δημιουργία δικτύου υποδομών δημοσίων συγκοινωνιών και δημόσιας υγιεινής στην Πάφο και τη Γεροσκήπου με τη μέθοδο Μελέτη- Κατασκευή-Συντήρηση», συνολικής δαπάνης  7.613.382 ευρώ.

 

Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία μεγάλου σύγχρονου τερματικού σταθμού λεωφορείων  στην περιοχή «Καραβέλλα» και δύο χώρων  μετεπιβίβασης και στάθμευσης λεωφορείων, ο ένας  επί της Λεωφόρου Τάφων των Βασιλέων και ο δεύτερος  στο χώρο στάθμευσης του αρχαιολογικού πάρκου στο Λιμανάκι. Περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία και τοποθέτηση 196 «έξυπνων» στάσεων λεωφορείων στην Πάφο και τη Γεροσκήπου, καθώς και τη δημιουργία 30 σύγχρονων  χώρων δημόσιας υγιεινής. Οι κατασκευαστικές εργασίες θα ολοκληρωθούν εντός 18 μηνών από την ημέρα της έναρξης των εργασιών, ενώ η συντήρηση του έργου από την ανάδοχο εταιρεία θα είναι διάρκειας 5 χρόνων.

 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε.

 

ΕΡΓΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΦΟΥ - ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΒΕΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

 

Ένα από τα πιο σημαντικά έργα της Πάφου, αυτό της δημιουργίας του μεγαλύτερου τερματικού σταθμού λεωφορείων στην Κύπρο, που θα κατασκευαστεί στο δημοτικό χώρο στάθμευσης Καραβέλλα,  εισέρχεται από σήμερα στην φάση της υλοποίησης.

 

Η δημιουργία του σύγχρονου αυτού συγκοινωνιακού κόμβου, προϋπολογισμού 3 περίπου εκατ. ευρώ, αποτελεί μέρος του ευρύτερου έργου  «Δημιουργία δικτύου υποδομών δημοσίων συγκοινωνιών και δημόσιας υγιεινής στην Πάφο και τη Γεροσκήπου με τη μέθοδο Μελέτη- Κατασκευή-Συντήρηση», συνολικής δαπάνης  7.613.382 ευρώ.

 

Μιλώντας το πρωί κατά την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, ο Δήμαρχος Πάφου χαρακτήρισε το έργο ως «κλειδί» για το ξαναζωντάνεμα της οικονομικής δραστηριότητας στο παραδοσιακό κέντρο της πόλης, επισημαίνοντας  από το σημείο αυτό θα διακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες ξένοι και ντόπιοι επισκέπτες.  Σημείωσε ότι το έργο θα περιλαμβάνει μεγάλο κτίριο κεντρικής αφετηρίας λεωφορείων, χώρους στάθμευσης λεωφορείων και ταξί, «έξυπνες» στάσεις επιβίβασης και σύγχρονους χώρους υγιεινής.  Η συνέργεια που δημιουργείται με το Μαρκίδειο Δημοτικό Θέατρο, τα τρία Χάνια της περιοχής, τα υπόλοιπα έργα ανάπλασης που έχουν ήδη εκτελεστεί και την πλήρη ανακαίνιση όλων των γύρω κτιρίων, πρόσθεσε ο κ. Φαίδωνος, θα προσδώσει μια απίστευτη δυναμική στην περιοχή.  

 

Ο Δήμαρχος Πάφου σημείωσε επίσης ότι ο Δήμος θα επισπεύσει τις διαδικασίες ώστε το έργο να ολοκληρωθεί νωρίτερα από το προβλεπόμενο και επεσήμανε ότι για την εξυπηρέτηση του κοινού κατά τη διάρκεια των εργασιών θα λειτουργεί το νεοκατασκευασμένο πάρκινγκ της οδού Φελλάχογλου, ενώ θα διατίθενται για δωρεάν στάθμευση κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ  ο ανοικτός χώρος μεταξύ της Πλατείας Κέννεντυ και του Α΄ Δημόσιου Νηπιαγωγείου επί της οδού Γρηγόρη Αυξεντίου, καθώς και ο χώρος του Ιακώβειου Σταδίου εάν χρειαστεί.  

 

Εκτός του μεγάλου σύγχρονου τερματικού σταθμού λεωφορείων  στην περιοχή «Καραβέλλα», το έργο περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία δύο χώρων  μετεπιβίβασης και στάθμευσης λεωφορείων, ο ένας  επί της Λεωφόρου Τάφων των Βασιλέων και ο δεύτερος  στο χώρο στάθμευσης του αρχαιολογικού πάρκου στο Λιμανάκι. Περιλαμβάνει ακόμη τη δημιουργία και τοποθέτηση 196 «έξυπνων» στάσεων λεωφορείων στην Πάφο και τη Γεροσκήπου, καθώς και τη δημιουργία 30 σύγχρονων  χώρων δημόσιας υγιεινής.

 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε.

 

Newsletter Signup

* indicates required